"Zapraszamy do lektury pierwszej części artykułu Jakuba Howańca o wykorzystaniu social mediów w organizacjach pozarządowych.
W tej części: podstawowe narzędzia i sposób ich wykorzystania.
W kolejnej pojawią się konkretne przykłady na podstawie kampanii „Kilometry Dobra”. Milej lektury!
Z jakiego kanału korzystać?
Facebook, YouTube, Twitter, Instagram, Google+ to główne rodzaje social mediów w których powinna działać Twoja organizacja. Każde z nich jest inne i zorientowane na różne grupy odbiorców. Przekaz udostępniany za ich pomocą nie może być taki sam, ponieważ każdy rodzaj social mediów ma inną specyfikę. Mimo, że większość z nowych mediów wprowadziła płatne systemy reklamowe, to istnieją pewne techniki, za pomocą których można docierać do nowych odbiorców praktycznie za darmo. [...]"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach